16 Ekim 2015 Cuma

Artvin Borçka Karagöl

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 11:53
Selamlar herkese... Geçenlerde Ankara'dan gelen misafirlerimizle Karagöl'e gittik...  Rize'den 3 saate yakın sürdü,yollar bozuk değil ama çok virajlı.Yukarıya doğru epey bir tırmanıştan sonra Karagöl'e geldik. Yol boyunca bu kadar yolu çekmeye değer olduğunu düşünerek gittik de gittik.. Neyse sonunda ormanlık bir alana geldik,çok kalabalık bir otopark görünce şaşırdım vayy be bu kadar insan buraya geldiğine göre hakkaten harika bir yer olmalı... Kısa bir yürüş yolundan sonra gölün kenarına geldik.. Yani şimdi ne diyeyim bilemedim.. Belki Karadenizliyim ve bu manzaralara alışığım diyedir ama o kadar yolu neden geldim diye defalarca söylendim. Bildiğiniz küçük bir göl ve ağaçlar işte.. Kalabalıktan kafa dinlemek gibi bir şey zaten mümkün değil. Gölde sandal var ,kaç kişi binersen bin kendin sürüyorsun bide,komik bir güvenlik önlemi olarak şişme yelek giyiyorsun o da inşallah şişer tabi:) Tuvaletler rezalet,bakım sıfır.. Turist kabileleri var tabi ama onlar da buraya bunun için mi geldik söylentileriyle dolanıyorlar.. Benim şahsi düşüncem o taraflara yolunuz düştüyse uğrayın,yok sırf oraya gideyim göreyim demek için çekilecek dert değil.. Eğer giderseniz geri dönerken birden çöken sise maruz kalmamak için de gecikmeyin..Sağlıkla kalın :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting