3 Aralık 2015 Perşembe

Karlar düşer...

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 11:46
Allahım nasıl nasıl güzel bir gün.. Yukarıdan bembeyaz saflık yağıyor..Nasıl huzur,mutluluk verici.. Öğrencilerim heyecandan çığlık atıyor öğretmenniiiimmmmm karr yağıyorrrr:) bayram havası esiyor birden.. Ne büyük nimet bizler için,acaba herkes anlayabiliyor mudur değerini? yoksa buna bile kötü düşüncelerle bakabiliyor mudur kalpleri..
Oldum olası çok sevmişimdir kar yağışını.. Kaç yaşında olursanız olun çocukça kıpırtılar olur yüreğinizde,mutlaka bir kar topunu birilerinin kafasına denk getirmeye çalışmışızdır. ben en çok bir yıl başı akşamı kuzenim ve kardeşimle oynadığım karı gülümseyerek hatırlıyorum. Özer baya bi akrabanın diline düşmüştü o gece. Kızlara hava atcam derken ha ha ha:) neyse detaya girmeyeceğim allah muhafaza okur felan :)
Seviyorum beremi,eldvenimi takıp kocacımla karda gezmeyi.. Hele paşa'yı görmenizi isterim.. Köpek mi tavşan mı anlamıyorum. Öyle eğlenerek zıplıyor ki karların üstünde. E tabi minik oğlum daha kar görmedi:) daha hiçbir şey görmedi gerçi,sesimi duymaya başlamış bu aylarda... Oğlummm kar yağıyor:) sağlıkla gel ne kartopular oynayacağız seninle.
Ay şöyle yazar kisvesine bürünüp laptopun başında oturmama da hastayım. Gözlük de alacağım en kısa zamanda hıh :D
sizi seviyorum,kar gibi huzurlu,saf,pamuk pamuk hayatınız olsun :D görüşürrüüüzzz

2 yorum:

kullanılmayan hesap on 4 Aralık 2015 11:52 dedi ki...

Canım benim hayatında o karlar gibi bembeyaz pamuk pamuk olsun inşallah.
Biz izmirde oyle kolay kolay kar falan görmeyiz hasretiz tabi, o yüzden ben de senin yazını sevinçle okudum...

Özge BEYAZ on 12 Aralık 2015 19:06 dedi ki...

Teşekkür ederimmmm :) Hepimizin öyle güzel bir hayatı olsun inşallah

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting