14 Haziran 2016 Salı

Maybelline master contour

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 16:04
Merhabalar.. keyifler nasıl millet:) ay ben evden pek çıkmıyorum bugünlerde,bebişimle ilgilenmek en sevdiğim şey. Ama tabi makyajı bıraktım mı? Cıkkk:) yeni ürünler denemeye devam ediyorum. Bu ürün ablamın hediyesi. Yüze kolay kontur yapmak için pratik. Ancak işe yaradığını söyleyemeyeceğim. Kontur geçişleri belli olmuyor. Sanki tek renk yapmışım gibi. Ayrıca yüze kattığı bir ışıltıda yok. Sadece tek ton olmanız ve ufak tefek lekeleri kapatmanız için ideal. Yarısı koyu yarısı açık renk. Keşke bir ucu koyu bir ucu açık olsaydı. Kullanımı daha rahat olurdu. Süngerle tüm yüze dağıttım. Çok bi etkisi olduğunu söyleyemem. Biraz daha yoğun bir kıvama ihtiyacı var sanırım. Fiyatı da gratiste 36tltmiş. Bende sınıfta kaldı. Deneyip beğenen varsa lütfen yorum atsın. Bir arada yüze nasıl kontur yapmanız gerektiğini anlatacağım. Sizleri seviyorum görüşmek üzere;)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting