7 Kasım 2014 Cuma

MAC kaş kalemi

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 22:45

Off tam bi hayal kırıklığı yaşıyorum şuan.. Ürün kötü mü? Hayır kesinlikle güzel ama içindeki o kadar az ki resmen 10gün zor götürüyor..10 gün sonra hemde en gerekli olduğu anda bir bakıyorsunuz bitmiş.. Hatta bittiğine inanmam zaman aldı.. Bozuldu bu ya! Anaa bozdum ya ben bunu... Çıkmıyor içinden.. Az bekle aşkım birazdan geliyorum dedim yarım ağız çünkü ağzımda bir yandan mac kaş kalemi var ısırıyorum belki zorlayınca açılır diye ama acı son bitmiş bu ya,bitmişşş ben buna 50lira mı vermiştim...2liralıklar neyime yetmiyordu diye söylene söylene kurşun kalemi elime alıp Mac'in yerine koyup hazırlandım gittim.. Evet doğal,evet gerçekten işe yarar ama bu kadarcık şeye de o para verilmez.. Eminim daha iyi ürünler vardır ki daha önceki postlarıma bakarsanız Bobbi Brown kaş farı yine vazgeçemediklerimde zirveye oturdu.. He paranız çoksa alın ama stok yapın.. Bide zaten böle şeyleri çok şeapmamak lazım ya olur öle şeyler:)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting