18 Kasım 2014 Salı

Maybelline Colossal Kajal Göz Kalemi

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 19:16
Bayıldım... Bayıldım... Oh be diyorum akmayan solmayan gitmeyen gerçekten simsiyah bir göz kalemi sonunda buldum hemde oldukça uygun bir fiyata...9,90 :) Aslında reklamları izlediğimde hıı kesin öyledir diye dalga geçip alma gereği bile duymamıştım markete gittiğimde standını gördüm bu da diğerleri gibi çekmece de duracak ama bi deneyeyim dedim iyi ki de demişim :) Gerçkten çok beğendim. Öncelikle en çok yaşadığım sorunlardan biri olan ilk sürdüğümde simsiyah ama gün içinde akıp giden göz kalemi yok  nasıl sürüpişe gittiysem öyle eve geldim.. sürüşü kolay,rengi birkaç defa üstünden geçince hele tam istenilen şekilde oluryor. şiddetle tavsiye ederim :)
hoşçakalın :) Takip için teşekkürler..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting