17 Mart 2014 Pazartesi

AŞK dipten gitmektir...

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 19:20
Uzun zaman oldu şöyle içten,sıcak bir aşk kıpırtısı izlemeyeli tv ekranşarında.. Hangi aşk dizisi olsa ya silahlar ya töreler alıp başını gidiyor.. Ama bu dizi başka.. Pazar akşamı sıkıntıdan patlarken denk geldim.. Ve kanalı bir daha değiştiremedim... Çok doğal,samimi,sıcak.. Zaten oyuncular bambaşka.. Melis Birkan yine konuşturuyor doğallığını ve tatlılığını.. Murat karakteriyle Muhammed Uzuner dibine vurmuş karizmanın ahh ahh :) Zaten Özgür Çevik yakışıklılığıyla dolduruyor ekranları... Kısacası bayıldım bayıldım bu diziye ben..

Eğer sizde benim gibi farklı bir tat arıyorsanız dizilerde,pazar akşamları Show tv ekranlarında olun derim ben.. Aynı ben diyeceğiniz bir sürü olayla vaktin nasıl geçtiğini anlamayacaksınız..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting