2 Mart 2014 Pazar

İyi aşçı değilim diyenler buraya kulak verin derim:D

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 19:07
Yeni evli ve evlenene kadar yumurtayı bile annesi pişiren bir olarak çok korkutuyordu bu yemek işi beni.. Ama öyle biriyle tanıştım ki ilk yemeklerim bile harikaydı,hatta sayesinde eşimin akrabalarını, arkadaşlarımı, ailemi yemeğe bile davet edip bir sürü güzel övgü de aldım söylemesi ayıp.. Bir kadının anlattığı her tarif mi ölçüsünde olur,her yemek mi leziz olur muhteşem bişey ve benim en büyük kurtarıcım.. Aslında çoğunluk tanıyor onu hala duymayanınız varsa işte bu yazı sizler için.. Tabi tüm bu marifetleri rağmen bu kadar mı tatlı bi insan olunurr bayılıryorum ona.. Kim artık söyle uzatma mı diyorsunuz:) Çok kabasınız hıh :) Evet bahsettiğim kişi BANU ATABAY.. Arama motorlarına ismini yada Mütevazi Lezzetler yazarsanız bir sürü video ve yazılı resimli tarife ulaşabilirsiniz.. Buraya tıklarsanız kendi sitesine de ulaşabilirsiniz.. Ayrıca youtube'de bir çok videosu mevcut... Ben bugün terbiyeli kıymalı karnıbahar yaptım,leziz oldu. Eşim bu yaşına kadar sebze yememiş biri olarak 'bu güzelmiş ya ben bunu hep yerim' bile dedi düşünün artık :D

Bu onun sitesinden bir alıntıdır,eğer yemeden önce bu postu yazmak aklıma gelseydi benim yaptığımı da eklerdim :D  
İşte bu da kendisi... Facebook profil resminden :) Çok tatlı ama dimi.. Erkek ya da kadın fark etmez hepiniz bence artık çok güzel yemekler yapacaksınız.. Hem keyifle yemek yapacak hem de sevdiklerinizin övgülerini dinlemekten keyif alacaksınız.. Hadi yine iyisiniz,tamam kimseye söylemem ya aramızda:D Hadi sağlıcakla canlar..


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting