25 Mart 2014 Salı

Clinique cilt güzelliği!!

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 22:41
Merhaba dostlar.. Blog istatistiklerime bakayım dedim,gerçekten harikasınız binleri çoktan geçmişiz :) İlginize teşekkür ederim. Bu ara biraz ihmal ettim ama hemen hızlıca ürün tanıtımlarıyla başlıyorum. Bugün bir aydan uzun bir süredir kullandığım iki üründen bahsedeceğim. Clinique markalı bu iki ürün cildinizde harikalar yaratıyor. Fondöten kullanmayı sevmeyen biri olarak uzun zamandır bb krem kullanıyorum. Hemen hemen her markayı denedim ve bu konudaki son durağım kesinlikle clinique! Sabahları kalktığımda dove marka sabunla (diğerleriyle kesinlikle yüz yıkamak yok) yüzümü güzelce yıkadıktan sonra önce cliniquenin yeni ürünü 20 faktör koruma içeren,kremi kullanıyorum.
Gerçekten cildin nem dengesini koruyor ve rahatladığını kendinizde hissediyorsunuz. Sabah sürdükten sonra bir beş dakika kadar bekliyorum bu arada dişimi fırçalıyorum :) cildim kremi iyice emdikten sonra ikinci clinique ürünümü alıyorum elime.
Evet tam da yukarıda resmini gördüğünüz ürün. Üstteki kremden sonra bunu sürüyorsunuz o ufak tefek lekelerden eser yok,parlak capcanlı bir cilt ve kusursuz görünüm sizin oluyor! Hele bir de üstüne eyelinerınızı çekince ekstra makyaj yapmanıza bile gerek kalmıyor. Ben çok az bronz renkli allık da sürüyorum,çok doğal ve hoş bir makyaj yapmış oluyorsunuz.Saçlarınızı da saldınız mı ohhh sizden güzeli yok :) Tabi ben uzun saçı sevdiğim için böyle hoşuma gidiyor. Ahh saçlarını yakmış ve yeni yeni toparlamış biri olarak saçın kıymetini iyi bilenlerdenim. Bir ara sizlere saç için yaptıklarımı da anlatacağım. 
Bu arada ürünlerin fiyatları hakkında da bilgi vereyim,ünlü değiliz ki bedava göndersinler :( İlk krem sitesinde 69tl,ikinci ürün ise 25 tl. Çok fazla değil,alınmaya kesinlikle değer. E tabi napıyoruz bunlarla yatmıyoruz makyaj temizliğini alışkanlık haline getiryoruz. Tabi yaşlanınca ecüş bücüş bir yüz istemiyorsak :) Hadi kızlar benden tavsiyesi,sizden denemesi. 
Bu arada mesaj atıp yazılarımla ilgili güzel yorumlarda bulunan herkese teşekkür ediyorum,yazmamamdan endişelenip blogu bıraktığımı düşünenler olmuş. Yok öyle bişey :) Sizinleyim,arada yok olmak iyidir. Görüşmek üzere canlar :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting