4 Mart 2014 Salı

Dünya iyiye gitmiyor,benden uyarması:D

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 22:12
İnsanoğlu ne kadar ilginç olabilir hiç düşündünüz mü? Ben düşündüm ama bu arada aklıma bodoslamadan yazıya daldığım geldi.. Baştan alıyoruz bir iki... Selam arkadaşlar :) İnsanoğlu ne kadar ilginç olabilir hiç düşündünüz mü? Ben düşündüm hatta araştırdım bile.. Her okuduğum da yok abi bundan da ötesi olamaz derken yenisini yuhhh diye okudum.. İlkiyle başlayalım mı o halde:D
Allah hepimizi kötülüklerden korur değil mi en azından bunun için dua ederiz.. Peki emin olan var mı aranızda bu dua kesin kabul olacak diye.. Hatta o kadar eminsiniz ki vahşi aslanların arasına gireceksiniz görevliler,etraftakiler sizi uyarıyor 'yapma agam,şeytan doldurur etmmaaa' diye ama siz 'Beni Tanrı korur uleynnn'diyorsunuzzz.. Sonra mı sonrasını buyrun haberin bizzat kendisinden okuyalım :D
Tam bunu okuduktan sonra öyle bir şeye rastladım ki... Yahu aslan dedim hadi doğası bu yer yani,gözünün yaşına bakmaz... Ama ya insan? At,eşek yiyene alıştık,belki biz bile yemişizdir böğkk :) İnsan yiyenine bile hadi lan tamam derimm,bu ne abiii bu haber ne.. Yuhhh yuhh yaaa...

O değil baya da kilolu demek çeyiz kalorili bişey  diyette olanlara tavsiye etmiyoruz arkadaşlar hihih:D

Peki paylaşımcı bir insan mısınızdır? Peki ne kadar? Yani nereye kadar? Bir dur noktanız var mıdır? Ben kendimi paylaşımcı bilirdim amma yok arkadaş benden bişi olmaz ya... :) Bu haberden sonra Türkiye'deki tanıdığım ikizleri bir daha gözden geçirdim.. Yok ya nerde bizimkiler de böyle paylaşım elin oğlu yapıyor abi:D
Şimdi size yüzyılın buluşundan bahsedeyim.. Valla hepinizi büyük bir dertten kurtaracak.. İş yerindesiniz allahım nasıl bi gazınız geldi,çıktı çıkacak.. Ya hadi sesi bi şekilde absorbe edersiniz de kokuyu napcaz diyorsunuz dimi hahaha :) İşte size hayatınızı kurtaracak rahat rahat salacağınız o buluş :D:D: Biliyorum iğrençleştim :D Arada iyidir:D

Ya geçenlerde bahtsız bi insan olduğumdan bahsetmiştim.. Yok abiii ne bahtsızı ya ben gayett şanslı bi insanım şükürler olsunnn :D Eğer aranızda şansız olduğunu düşünen varsa bidaha düşünsün derim :D Düşünün ki banyodasınız,hele şu yeni gençlik gibi her yere telefonla giriyorsunuz ve ayağınız kaydı.. Aman yarabbim.. Hayal bile edemedim:D

Sonuç olarak dünya iyiye gitmiyor ya Amerika'nın oyunları bunlar :D Kendinize iyi bakın aman duşta felan dikkat edin he :D Görüşmek üzere


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting