1 Mart 2014 Cumartesi

Cumartesi- pazar miskini:P

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 15:15
Gezmeyi çok severim aslında.. Sabah kalktık kahvaltı felan derken bugün ne yapsak diye konuşmaya başladık eşimle ve hiçbiri ilgimi çekmedi... Evde kös kös oturmuş yarı uykulu yarı uyanık tv ve pc arasında miskinleşiyorum..Dün akşam blogumla uğraştım biraz umarım beğenmişsinizdir.. Müzik dinleyin sıkılmayın takılın öyle işte diye müzik bile ekledim... Ne kadannn düşünceli bi blog sahibim ya... Sonra dedim ki eminim benim gibi evde miskinleşenler vardır bari onlara önerilerde bulunayım da evde oturdukları yerden eğlensinler.. :) Hep beraber eğlenelim.. Mesela önce denizi ayağınıza getireyim..Dalga sesleri,müzik ve huzur... Buyrun verdiğim linki tıklayın her şeyden iki dakikalığına uzaklaşın... HUZUR 2dk
Biliyorummm kafanız rahatladı ama daha eğlenceli bir şeyler olsa fena olmaz diyorsunuz,o zaman dertlerimizi yok edelim mi hep beraber.. Hadi tek tek gönderelim dertleriii.. Önce listelenen dillerden Türkçeyi seçin,sonra boşluk tuşunu kullanarak ilerleyin, dertlerinizi durum kutusuna yazın sonra onların kayıp yok olup gitmesini izleyinnn tıklayın gitsin dertler... Önce sakinleştik şimdi dertleri de gönderdik bir bir... Bakın kediler sizin için mutluluktan havaya uçuyorlar :) tıklayınnn :) Yahu tamam hadi bugün iyi günümdeyim,sizin için tüm dünya insanlarını işbaşına çağırdım veeee siz tıklayın onlar mouse imlecinizin nerede olduğunu gösterecekler..İnanın hemde bu iyiliğimden ücret istemiyorumm hihihh buraya tıktık... :)) Daha fazlası için postlarımı takip etmeye devam edin.. :) Sağlıcakla kalın dostlar çok yoruldum ben biraz dinlenneyim:D öpüldünüz :*

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting