26 Şubat 2014 Çarşamba

Ben Mutluyum Taam Mı :)))

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 17:25
       Yahu bu küsen arkadaş nasıl bir eğlencedir ya :) Yani ilk başta üzülürsünüz felan ama tamamen çıkarmışsanız hayatınızdan ve o hala çıkaramamışsa müthiş bir eğlencedir sizin için.. Düşünsenize aynı ortamda bulunmak zorundasınız ve o sürekli 'ben mıtlıyım tıam mıı mıtlıyım ben ahaha ahaha ' diye döner durur ortalıkta :) Sandalyeyi kaptığı gibi kıçını dönüverir size ve siz o  kıçla başbaşa kalırsınız,ebatından bahsetmek istemiyorum :)lütfen beni zorlamayın :D bide nasıl bir çaresizliktir aman allahımmm eskiden  o 'küçük boylu,çirkin,fesat,kötü kalpli,yalaka'gördüğü bi arkadaşı sırf size nispet olsun diye nasıl mükemmel bi yaratık yapıverir.. O artıkk nasıl afet bi kadına dönüşmüştür gözünde.. Yahu ne yalakalıktır bu ya yalnız kalmamak adında fino köpekliği yapmaya değer mi allah aşkına.. He bide nasıl güzel kalpli görürler kendilerini,'büz çok iyüyüz tıam mı sen kötü kalplüsün o yüzden karşuma iyü kalplüler çıkıyo sen gidiyosun :)' sahi siz vicdanınızı böyle mi rahatlıyorsunuz ya:) Akşam yastığa koyduğunda da başını  aynı vicdan girebiliyorsa devreye sorun yok ..Ya siz olmasanız neye gülerdim bu kadar :)) İyi ki varsın iki yüzlü,nankör iş arkadaşım :)
      Demem o ki arkadaşlar siz de küs olduklarınıza böyle trip atıyorsanız atmayın ya çok komik oluyorr :) Karşı taraf çok eğleniyor.. Size atan varsa da eğer noluuurrrr videoya çekinn beni bu zevkten mahrum bırakmayın :D hadi kaçtım ben öpüldünüz :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting