3 Şubat 2014 Pazartesi

Psikopatlaştırdıklarımdan mısınız?

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 22:56
Bazen salak salak şeyler düşünürüm sizde de olur dimi tek değilimdir bu konuda..Ne bileyim bazen hani göz yakmayan şampuanlar var ya yahu bunun bi formülü var da büyüklere gareziniz mi var.. Hayır sen büyüksün acıya alışıksın mı diyosunuz.. Aslında bunlar hep Amerika'nın oyunu :) Sonra bi şarkı var ya hani Angara'nın bağları da büklüm büklüm yollarıııı hobaaa:) Düşünürken bile coştunuz değil mi? Yahu neye coşuyoruz ki bu şarkıda bildiğin buram buram aşk acısı  kokuyor 'ben sevdim eller aldı da içime acı kaldı" yada " aldın yari elimden de boynumu büke koydun",şahsen ben dinlerken duygulanıyorum yahu.. Bende bi psikopatlık mı var dersiniz? Sonra bide tuvalet mevzusu ilginç gelir bana.. Düşünsenize hatun süslenmiş püslenmiş yanınızda oturuyor,bi ara tuvalete gitmek istedi. Kibarca kalktı,topuğunu takırdata takırdata ilerliyor. Len diyosunuz içinizden ahh hatuna bak.. Sonra o hatun gidiyor tuvalate,kapatıyor kapıyı Allah ne verdiyse aartık.. :) Sesler,kokular birbirini götürüyor.. Derken işi bitiyor,çıkıyor makyajını tazeleyip,parfümünü boca edip yanına oturuyor.. Elini tutuyor o eller var ya...:) Sen ona güzel sözler söylerken o içinden ama ne rahatladım be amma tutmuşum diyor.. Neyse kadınlar da böyle yani erkekler sanmayın tek:) Neyse hepsini sallayın da facebook u öğrenmiş anne,o nasıl bir imtihandır Allah'ım,nasıl bir derttir o.. Milletin yediği yemekten çıktığı kıza her şeyi tek tek takip eder.. Gece sen uyumaya çalışırken bile her paylaşılanı sesli sesli okur.. Tüm akrabaların resimlerine yorum yapar,paylaşır,hele senin paylaştıklarına.. Allahımmm engellesen olmaz engellemesen hiç olmaz.. Sende çözümü tek tek gönderileri engellemek de bulursun. Vicdanın da sızlamaz değil hani.. Sahi bu yazıyı hala okuyorsanız lütfen cevap verin. Siz benim psikopatlaşırdıklarımdan mısınız yoksa zaten psikopat mısınız?

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting