19 Şubat 2014 Çarşamba

MOR bir eğlence:)

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 21:56
Merhabalar orda beni okuyan birilerine.. Ne zamandır klavyemle uzak düşmüştük,bugün hem yeni aldığım bir üründen bahsetmek hem de bahtsız bedevinin teki olduğumu sizlerle de paylaşmak istedim. Yahu şu yiyip yiyip kilo almayanlar yok mu kaldırın abi hepsini göz önünden ya.. Bunları zindana kapatıp 7/24 yemek vereceksin başka hiçbir yerde de görmeyeceksin.. Çok mu acımasız oldu,olsun yaaa ala ala... :) Neyse bu ara biraz kilo aldım 2-3 derken baktım gidiyor bir dur demenin zamanı geldiğini düşündüm.. Şimdi okuyunca yürüyüş bandı felan aldığımı zannedeceksiniz:) Yok yahu mp3 player aldım.. Tamam zayıflatmaz ama onsuz da yürünmez bea:) Aldım ama resmen intihar edecektim ya.. Bende bir mor renk sevdalığı var,sonum bu renkten olacak bu süreçte bunu iyi anladım.. Başıma gelmedik kalmadı yahu 60lira olan ürünün saniyeler içinde 90'a mı çıkmadı,ona rağmen alacakken stokta mı kalmadı,Türkiye'nin bir ucundaki mağazadan alacakken mağazanın tadilata girdiğini mi duymadım... Çıldırmamak içten değildi gerçekten... Derken zorlu mücadeleler sonucunda MP3 player'a kavuştum.. Philips'in GoGear Raga modeli ve mor rengi..

Kargodan elime geçmesi bile sorundu ah ah.. Ama azmettim başardım artık benim :)


Mp3 Player alacaklara tavsiyemdir. Siyah,pembe ve mavi renkleri de mevcuttur. 2gb hafızaya sahip,bence tek eksisi radyosuz olmasıdır. Ses kalitesi gayet iyi,küçük ve kullanışlıdır. Bundan sonra benim spor arkadaşım olup beraber hayatı tesbih yapıp sallayacağızz:))) Hoşçakalın dostlar :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting