3 Şubat 2014 Pazartesi

Ben size bir sır vereyim mi:)

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 00:00
Bu arada ben size dün gittiğim bi yerden bahsedeyim @esmerayyıldırım... Kaş için epey yer araştırdım malum İstanbul'a da gelmişken gideyim bakalım napıyormuş bu kadın dedim... Ünlülerin kaş tasarımcısı Esmeray Yıldırım,tv yayınlarına da katılmış işinin ehli yani.. Epey bilgi edindikten sonra ablamı ve eşimi taktım koluma tuttum Etiler'in yolunu.. Yerini bulmak zor olmadı zaten sitenin altında adamın biri Esmeray Hanıma mı geldiniz deyince şok olup birbirimize baktık,yahu nerden anladı adam ya hakketen tipimiz bunlar kaş aldıracak diye bağırıyor muydu yoksa:) Neyse içeri girdik oturmamız için bekleme salonuna alındık,ya kafamız da nasıl büyüttüysek biz oturacak üç kişilik koltuğu olan bi yer çıkıverdi karşımıza.. Zaten bi kişide oturuyordu eşim ayakta kalıverdi öyle..Neyse küçük felan ama telefonlar hiç susmuyor gelen giden derken sıra bize geldi.. Esmeray Hanım içeri çağırdı bizi,biz üçümüz kalktık giderken,salona tek kişi alabileceğini söyledi ama biraz acındırık bakışıyla hepimiz girdik içeri :) Siz hiç daha önce ustura ile kaş aldırdınız mı? Yok şaka felan değil ya bildiğin usturayla aldı kaşlarımı.. Seyrek kaşlarım ama ümit var dedi çok değişecek gürleşecek sabretmen lazım dedi,sonra bakım uyguladı.. Ben hayatım da ilk defa kaş aldırmaya bu kadar para ödedim yahu içime nasıl battı anlatamam,tam 100TL.... Ah ah neyse hatırlamak istemiyorum o anı.. Çok tatlı bi bayan,bakışlarına göre kaş şeklini ayarlıyor,işinde inanılmaz bilgili ve sana saçın cildin içinde bir çok tüyo veriyor.. 100 liralık iş mi yapıyor yok ya yapmıyor ama işte tv,ünlü girince işin içine bide dükkan Etiler'de olunca böyle oluyor.. Neyse kaşıyla ilgili ciddi problem yaşayanlar varsa öneririm,güzel iş çıkarıyor.. Gevezeliğim tuttu yine,hadi ben kaçtım. Görüşürüzz

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting