26 Şubat 2014 Çarşamba

Sports Time :)

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 19:33
Hello everybody! Are you ready to sports? Ehehe ingilizce showum bu kadar daha zorlamayayım rezil olurum :D Arkadaşlar bir bilgilendirme yazısıyla karşınızdayım. Son 1 haftadır düzenli spor yapmaya çalışıyorum.

Resimde gördüğünüz yer Çayeli sahili,akşamları daha önce tanıtımını yaptığım Mp3 playerı takıyorum kulağıma ohh miss gibi havayla 1 saat koşu-yürüyüş yapıp dönüyorum. Ama malum burası Karadeniz ve yağmur kaçınılmaz. Bugün de o yağmurlu günlerden biriydi,spora ara vereyim dedim. Sonra vicdanım sızım sızım sızladı etmaaa,bırahma sporu deyi.. :) Bende evde neler yapabilirim diye bakarken son zamanlarda herkesi incecik yapan Şeyda Coşkun'un önerilerinden biri olan bir videoya rastladım. Videoyu tamamladığınızda 3 km yürümekle aynı kaloriyi yakmış oluyorsunuz. Ben videonun yalancısıyım. Güzel yanı hiçbir alete felan ihtiyaç duymadan rahatlıkla yapabileceğiniz bir spor programı ve gerçekten iyi terliyorsunuz. Bizzat denedim. 
Bağlantı linki yukarıdadır,hadi bakalım 'Çalışsın Kaslar Erisin Yağlar' :D Güzel slogan buldum he itiraf edin... Bir yerlerde reklam slagonu olarak görürseniz bana haber verin! Come on guys! Do not sit! See you later ;) 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting