2 Şubat 2014 Pazar

İstanbul ağzını burnunu dağıtmak istiyorum!

Gönderen Özge BEYAZ zaman: 23:41
Dünya'ya benim gözümden bakın derken... Bugün o gün olabilir aslında... İstanbul'dayım ve bence dünyaya bakmak için en ideal yerdeyim.. Aşığı olduğum kızkulesi,deniz, martılar, buram buram tarih kokan bir şehir.. Ama isyankar da olmuyor değil insan bu şehirde.. Sen tıkış tıkış metrobüsle giderken yada zar zor aldığın taksidini ödeyene kadar nefes alamadığın arabanla  ilerlerken yanından son model bir jeep olanca güzelliğiyle geçiverir.. içine bakarsın senden kaç yaş küçük bir bebe :) Ah be baba parası dersin,bir ben yiyemedim diye isyanlara bağlarsın zaten radyo da sezer ruh halini ve bir ses yükselir kulaklarında İSYANNNNN..... sonra dersin ki nolmuş ya bak o da trafikte nasıl kaldı hahaha salak jeepin varda noldu yani şimdi.. Aynada göz göze gelme kendinle ama böyle konuşurken boş ver...:)Nitekim ben bugün çok gezdim de noldu yani kafam dağılmışa benziyor mu?? Tüm bunların üstüne ben şimdi size önemli olan sağlık felan desem yer misiniz:D Ama önemli olan sağlık yahu gerçekten bide aşk var o da önemli... Ben ruhum eşimi buldum da konuşuyorum burdan böle gevrek gevrek..Küfretmeyin ya bende epey yara almışımdır bu işlerden. Neyse sözün özü evlenin ya evlenin gitsin,evlilik iyidir ha :) Bir sonraki yazıma kadar kendinize haccak bakın. Görüşürüzz

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dünya Yalan Söylüyor! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting